در ستایش زنجموره....

خرید بک لینک

امکانات وب

گفت ع رو تو حساس ه

گفتم میدونم از من بدش میاد

گفت اینطوری نگو دلم میلرزه فقط فکر میکنه آدم مذهبی هستی

گفتم خب مذهبی ام.حالا که چه ؟ برم به این جرم تو کوره های آدم سوزی بسوزم...

من به عقاید همه احترام گذاشتم و میذارم...

اما خب ظاهرا روشنفکران از اونور بوم دارن میفتند و انتقام فشارهای دینی رو از خداباوران میگیرند...

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت 18:39 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

ی سوپی درست کردم عجیب غریب

سبیه سوپهایی که مادر ممل تو کارتن دختر مهربان که یادم نیست اسمش چی بود تو اون دیگ کوچیک درست می کرد

هویج سیب زمینی گوجه سبزی سوپ ،

نخودفرنگی ، کرفس، قارچ کدو و پیاز سرخ شده و رب

همه درسته

بعد پوره شون کردم

معلوم نیست چه مزه ای گرفته

نفهمیدم چی خوردم :))

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت 23:57 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

امروز باید یک ساعت مرخصی بگیرم و زودتر برم بانک اون هفت و نیم پس اندازم رو بشکنم و بریزم توی کارتم.

پرداخت کنم و قال قضیه کنده شه...

ته دلم روشن ه...

شاید همه چیز باهم درست شد...

دوباره پول جمع میکنم...دلم روشن ه...

امیدوارم ختم به خیر شه...

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 12:6 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

سرگردونی...

مضطربی

اوضاع قابل کنترلت نیست

و..و...و...

اما این رو بدون اینها آخر خط زندگی نیستند

ارزش اذیت شدن ندارند

ازخودت لطفا دست بردار...

بذار همه چیز آروم آروم اتفاق بیفته...

فکر نکن ازینجا به بعد...فکرهات رو قبلا کردی...

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 12:46 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: ۷۳۱, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

ادامه تحصیل تو ایران یعنی جلوی صدنفر باید خوار و خفیف بشی...

بیرونی هام به به چه چه یا حسادت دارند...

کسی نمیفهمه چه گندآبی داخلش...

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 15:53 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

ی چیزی رو اصلا نمیتونم تحمل کنم به هیچ وجه

ریخت و پاشی خونه و کثیفی ش

بخصوص سرویس و حمام باید از تمیزی برق بزنند...

وسواسی ارث هردو مادربزرگمون ه که بماهم رسیده..

متأسفانه...

باید فردا ی وقتی بذارم برای نظافت...

وگرنه نمیتونم ی کلمه درس بخونم...

داستانی داریم ها...بشین درست رو بخون دیگه...

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:2 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: ۷۳۳, نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

م.ف پیام زده و دعوتم کرده به یک عصرانه ...پاسخی ندادم...آدم با شخصیتی ه و میدونم چی تو سرش ه...اما دیگه این چیزها از من گذشته...انگیزه ای ندارم نه انرژی و کششی برای عاطفه نه قصد ازدواج...امروز تو کتابفروشی ی کتاب خریدم از فالاچی زندگی جنگ و دیگر هیچ...کتابی که بخاطرش اسم فالاچی رفت توی لیست سیاه آمریکا..کتاب گفتگوهاش هم جالب بود.بویژه مصاحبه اش با شاه...شاه از ارتباطات مذهبیش با عوالم غیب و الهاماتی که از طرف خدا و پیامبران و ائمه بهش میشده حرف میزنه ! از مأموریت مذهبی و الهی ش برای وطن...من رو یاد این دوره و زمان خودمون انداخت...یاد احمدی نژاد مثلا...اونجا که پشت جانماز خالی نماز در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: ۷۳۴, نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

چه غمی توی چشماش بود...

دلم لرزید...

سعی کردم بهش قوت قلب بدم...

در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: ۷۳۵, نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

انقدر غبار روی دوستی ها رو میگیره که وقتی از تنها دوستت میپرسی خوبی؟

می نویسه چطور ؟..

اما امروز پیام داد و حالم رو پرسید و عذرخواهی که ببخش سراغت رو نگرفتم سرم شلوغ ه...

جواب ندادم.حوصله نداشتم...

اما اشکالی نداره فاطمه...

من درک می کنم...

خوش باشی هرجا که هستی دوست جان...

مطمئن باش که در دوستی و هرچیزی شبه اون بی توقع ه بی توقعم...

+ نوشته شده در جمعه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۶ساعت 2:1 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: ۷۳۶, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

از دکتر الف بدم میاد...

دیگه دوست ندارم ببینمش...

واقعا دوست ندارم..

در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:35

صفحه بندی